niedziela, 15 stycznia 2017

Trzy aplikacje, które zmieniły moje życie!


Na co dzień używacie wielu aplikacji mobilnych. Czy zastanawialiście się, które z nich są Wam niezbędne? Chrome, Facebook, Instagram? W tym tekście opiszę Wam trzy aplikacje, które mają dla mnie największą wartość i... zmieniły moje życie!

OneDrive



Jeszcze kilka lat temu, kiedy słowo "chmura" pojawiało się w tytułach artykułów o rewolucji przechowywania danych, byłem wielkim sceptykiem tego rozwiązania. Nie myślałem wówczas o OneDrive czy Dropboxie w kategorii narzędzia pracy. Zastanawiałem się, po co mi wirtualny dysk skoro mam swój komputer i dane na moim twardzielu są bezpieczniejsze. Teraz, kiedy udostępniam klientom wygenerowany dla nich content korzystam tylko i wyłącznie z chmury. Jest kilka powodów:

  1. eksportowany film mogę renderować bezpośrednio do folderu OneDrive i nie muszę się przejmować, że gdy rendering się skończy, muszę plik uploadować na inny serwer
  2. mam do danego pliku dostęp z każdego urządzenia mobilnego, jakie posiadam. Na dodatek jeżeli nie mam przy sobie telefonu lub komputera, a potrzebuję skorzystać ze swoich plików, mogę zalogować się do konta np. na urządzeniu znajomego
  3. chmura OneDrive jest doskonałym backupem danych. Warto trzymać na wirtualnym dysku najważniejsze pliki. Sprawdza się to np. w wypadku kradzieży bądź awarii sprzętu, na którym przechowywaliśmy najważniejsze dane.
Endomondo




Biegasz codziennie ale nie widzisz efektów swojej ciężkiej pracy? Walczysz o każdy metr i po skończonym truchcie masz wrażenie, że ukończyłeś maraton? Włącz Endomondo. Ta aplikacja zdecydowanie zweryfikuje Twoje wyobrażenie o bieganiu i z dość dużą dokładnością policzy Ci czas i nałoży trasę na mapę pokazując każdy kilometr.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz